עוד בדיחות גסות

מורה: יעקב מה תירצה להיות כשתגדל?
יעקב: אני רוצה להיות עשיר, ללכת לבית זונות, ולבחור את הזונה הכי שווה שיש! אני אקנה לה בית בלונדון, מכונית יקרה, ואני אביא לה 500,000 דולר.
מורה: מה זה יעקב? תתבייש איך אתה מדבר, אין לך שאיפות בחיים? בוא נשאל את דנה, אולי היא תתן לך נקודת מחשבה.
..דנה: אני רוצה להיות הזונה של יעקב

***

בליל הכלולות אמרה הכלה לבעלה הטרי: “אין לי שום ניסיון במין, תוכל להסביר לי?”
“תחשבי שהאיבר שלי הוא אסיר”, השיב הבעל, “והאיבר שלך הוא כלא. אנו צריכים להכניס את האסיר לכלא”. האשה חייכה והם עשו זאת בפעם הראשונה.
כשסיימו, שכבה על הגב עם חיוך ענק, ואמרה: “מותק, נראה לי שהאסיר ברח מהכלא”…
“אז בואי נכלא אותו בשנית”, חייך הבעל, והם עשו זאת בפעם השניה.
כשסיימו, עמד הבעל לקום להתקלח, אבל האשה תפסה אותו בידו ואמרה: “מותק, האסיר מנסה לברוח שוב”…
הם עשו זאת בפעם השלישית, כשהבעל כבר מתקשה. כשסיימו, לא חיכתה האשה דקה ואמרה: “מותק, האסיר ברח מהכלא”…
“הבנתי, אסיר, אסיר”, אמר הבעל בזעם, “אבל לא דיברנו על מאסר עולם עם עבודות פרך!”
***
גברת צעירה סבלה מכאבי ראש כרוניים. התרופות הרגילות, כולל הטריפטנים השונים לא סייעו לה. ביאושה פנתה למרפא אלטרנטיבי, וזה הבטיח לה שיפתור מייד את הבעייה.

זה הכל בראש שלך” אמר לה, “והפתרון פשוט מאוד: “עלייך לעמוד מול המראה, לשים את אצבעותייך על הרקות ולחזור על המנטרה: “אין לי באמת כאב ראש, אין לי באמת כאב ראש”, וכאב הראש יעבור מייד”.
הגברת, בפקפוק מה , עוד בדרכה למטה במעלית החליטה לנסות את השיטה מול המראה . ב”אין לי באמת כאב ראש הרביעי” הכאב נעלם לחלוטין ! מופתעת ושמחה חזרה מייד למרפא לספר לו על ההצלחה הגדולה. וגם הייתה לה בקשה: “קצת לא נעים לי” אמרה בבישנות “אבל לבעלי יש קצת בעיות תפקוד מיני…אולי תוכל לעזור גם לו ?”
ואכן לאחר מס’ ימים הגיע גם הבעל לטיפול. כשחזר, ביקש מאשתו המצפה להמתין לו במיטה, ונכנס לאמבטיה. כשיצא הסתער עליה בתשוקה רבה והפליא בביצועיו. אחרי סיבוב ראשון, ביקש הפסקה, חזר לאמבטיה, ולאחר מס’ דקות חזר שוב, ושוב התעלה על עצמו.
כשביקש ממנה לחכות לו שוב, והלך פעם נוספת לאמבטיה, לא יכלה אשתו להתאפק מרוב סקרנות, והציצה מחור המנעול. היא ראתה את בעלה עומד מול המראה, מצביע באצבעותיו על רקותיו ואומר: “האשה הזאת היא לא אשתי, האשה הזאת היא לא אשתי…”
***
מאז ומעולם עבודות הבית היו תפקידה של האישה, אבל ערב אחד הכול השתנה.
כשמירי חזרה הביתה מהעבודה, היא מצאה את הבית מסודר, את הבגדים שהיו על החבל מקופלים ואת הילדים מקולחים ונקיים. ארוחת הערב הייתה בתנור והשולחן היה ערוך לכבודה. היא נדהמה.
מסתבר שדני, בעלה, קרא מאמר על ‘נשים שעובדות במשרה מלאה ונאלצות לאחר מכן לעשות את עבודות הבית, עייפות מדי מכדי לקיים יחסי מין’.
הלילה עבר היטב. למחרת, סיפרה מירי לחברותיה על הערב הנהדר: “זה היה נפלא ממש! דני אפילו ניקה את המטבח, שטף את הכלים, עזר לילדים להכין את שיעורי הבית והכניס בגדים למכונת הכביסה…”
“ומה אחר כך?” התעניינו החברות.
“אה, זה…” מלמלה: “אני נורא רציתי, אבל דני היה עייף מדי”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *