הגבר המושלם מול הגבר הסטנדרטי

מאפיין בעל ממוצע בעל מושלם
חברים של הבעל מביא חברים מיוזעים לסלון וצופה איתם בתוכניות ספורט בקולי קולות תוך כדי פיצוח גרעינים והנחת נעליים על הספה. יוצא איתם לבלות ללא האשה וללא בקרה על איכות הבילוי. מאמץ לעצמו חבר מפסידן כדמות לחיקוי ורוכש הרגלים מגונים, מנהל שיחות טלפוניות ארוכות על נושאים מטומטמים, מבזבז סכומי כסף רבים על עשיית רושם מיותר אין חברים. יש מספר מכרים טלפוניים איתם נפגש פעם בחצי שנה.
עישון מעשן או “רק עם החברה” לא מעשן
אקס מיתולוגית מדבר עליה בערגה, משווה כל דבר אליה ובטוח שהפסיד את אהבת חייך. מעלה את הענין בכל ויכוח או אי הסכמה בכל נושא זוגי. אין אקס מיתולוגית
עבודה עבודה ממוצעת עם שכר ממוצע. מחפש מקום חדש כל 3 שנים, משלם עדיין חובות כספיים מהרפתקה עסקית לא נבונה עבודה יציבה בתחום ניהולי או פארה רפואי. עובד שעות סבירות ונמצא בבית 3 פעמים לפחות בשעות הערב.
הימורים מפעם לפעם בלחץ החברים, רק בשביל להרגע מחזיק מנוי קבוע וסימלי במפעל הפיס
פתרון בעיות מנסה לפתור כל בעיה ובעיה שבת הזוג מעלה, נותן עצות טפשיות מעולמו הצר ולא מקשיב באמת. מקשיב לסיפורי המצוקה של בת הזוג, מחזק את דבריה אך לא נותן פתרונות סרק שרק מעצבנים ואינם מועילים
חופר דורש יחס אישי, שיחות נפש וחפירות בנושאים שנשים אינן יודעות על קיומם לא מנהל שיחות מיותרות ולא חופר. מקשיב לאישה ושומע את מה שיש לה לאמר.
תוכניות TV רואה ספורט ותוכניות פרימיטיביות רואה תכניות בישול, עיצוב, אופנה וסרטים רומנטיים.
נעליים ואופנה אותו זוג נעליים כבר 5 שנים ועוד אחד ירוק זרחני ממותג שנאחז בו כמו טובע בקש מחליף נעליים כאשר מתבלות, נמנע מבושות אופנתיות.
סחיבת תיקים כל אחד סוחב את התיקים שלו ג'נטלמן וסוחב הכל עבור כולם
כביסה, מדיח ומייבש לא מכיר את המכשירים האלו משתמש לפי הוראות האשה, גם כשהן נראות בלתי הגיוניות לחלוטין וכוללות הפרדת כביסה לפי קריטריונים לא סבירים
ידידות מחזיק ב 2-3 ידידות “נפש” מהעבר אשר מסכסכות בינו לבין האשה ללא שהוא מבין את זה. מטיף לכך שקשר ידידותי בין גבר לאישה הוא ליגיטימי, אולם כל כוונותיו הן סקס ולא יפספס את ההזדמנות הראשונה לשכב עם הידידה שתסכים לכך. אין ידידות. מבין היטב שקשר בין גבר לאשה חייב להיות קשר רומנטי או קשר מקצועי בתפקיד.
כסף קמצן אבל לא על עצמו, קונה שטויות אבל לא מפרגן לבת זוג. לא מבזבז על עצמו, נדיב כלפי אחרים אך לא הולך עם בגדים ישנים ובלוייים.
אספנות אספן כרוני של פריטים נוסטלגיים חסרי ערך. מגבב אותם בסלון ובמטבח ונאבק בכל כוחו כדי לא להעיף אותם מהבית. לכל פריט מוצא שימוש תיאורטי עתידי. לא אוסף כלום. לא מחזיק פריטים חסרי שימוש
שיער מגדל שיער ומתעסק בבכינות בכל שערה שנושרת. לוקח תרופות יקרות נגד נשירת שיער ומבזבז כסף על משימה אבודה בהתעלמות מהקרחת שעוברת בתורשה. קרחת אופנתית, לא מתעסק בנושא.
סקס דורש מהאשה סקס 3-4 פעמים בשבוע ולא מוותר. מתעקש על תנוחות מיוחדות כמו שעושים לכאורה החברים הטובים שלו.
מחזיק מעמד מספר דקות בלבד ואינו מתענין כלל בהנאת בת הזוג. בעל איבר בינוני או קטן.
מייחס חשיבות עליונה לצרכי האשה, מוותר על כל תנוחה שהאשה אינה רוצה, מחזיק מעמד זמן בלתי מוגבל. מבקש סקס 3 פעמים בשבוע אבל מוותר ומסתפק בתדירות שמתאימה לאשה. בעל איבר גדול ועבה במיוחד.
משחק מקדים שש בש עם החברה’. אם חייב עושה מסאג’ גרוע כדי לצאת ידי חובה. מסג’ מקצועי במשך חצי שעה לפחות, משקיע ומתאמץ
גישה אדיש, מתלונן סידרתי או פסימי תמידי תמיד אופטימי
בטוי עצמי מחפש את עצמו באופן תמידי, פוזל לדתות שונות ומשונות. מזלזל בדתיים אבל מנשק מזוזות. שלם עם עצמו, מבין את משמעות הקיום ואינו מתלבט בשאלות פילוסופיות אישיות
חמות לא מסתדר עם החמות, קשר מינימלי קשר טוב עם חמותו
ארוחות אצל חמותו משתתף בלית ברירה, אוכל מתוך נימוס מרוצה ומבקש תוספת
 הורות  לא מתקשר עם הילדים. לא משקיע בהם שום דבר ומדי פעם מנסה לפצות אותם באיזו מתנה טיפשית אבא מושלם. בקשר מצוין עם הילדים. מגדל אותם מגיל 0, משקיע, מטפח ומעורה בהכל.
נופש בארץ ובחו"ל מלונות 3 כוכבים בנתניה או אנטליה 5 כוכבים דלוקס באילת או מלונות מפוארים בברצלונה
חמות מצד הגבר מבקר את אמא שלו הממורמרת כל שבוע-שבועיים, מאלץ את האשה לשמור על קשר מנומס עם חמותה הכולל ביקורים הדדיים, מאפשר לחמות לקבוע ולהחליט על נושאים עקרוניים בבית בניגוד לדעת האשה. מנתק כל קשר בין החמות והאשה והן לא מתראות אף פעם ובשום ענין.

והנה דוגמא שממחישה מהו הבעל המושלם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *