האם לאפשר לבעלי לבגוד בי?

ישנן נשים שמאמינות שהגבר שלהן יבגוד בהן בכל מקרה, ולכן הן מקבלות את הרעיון הזה מראש ולא יהיו מופתעות אם יגלו לפתע רומן בין הבעל למזכירה או לידידת הנפש שלו. הן מאמינות ש…"כל עוד הן לא יודעות מה קורה אז לא אכפת לי". אבל חשוב לדעת שגם אם מקובל עלייך שבעלך ינהל רומן מחוץ לנישואין, וגם אם החלטת לתת לזה לגיטימציה שבשתיקה, או להכשיר את המעשה מסיבות שונות, אסור בשום פנים ואופן לתת לבעל את הרושם שהדבר מקובל עלייך ומותר מבחינתך.
ישנן נשים אשר רומזות לבעל בעקיפין או במישרין שמבחינתן אין בעיה שיקיים יחסי מין עם נשים אחרות, כל עוד יזהר, ישתמש באמצעי מניעה ולא ידביק את אשתו במחלות מין. אולם קונדום אינו מונע את כל מחלות המין!
בכל מקרה הגישה הזו שגויה, ילדותית, מסוכנת ובעייתית. כאשר אישה אומרת לבעלה שהוא יכול לקיים יחסי מין מחוץ לנישואין, הדבר דומה לילד אשר יקבל כרטיס אשראי חופשי לשימוש בחנות צעצועים כשהתנאי היחיד הוא שעליו להכין את שעורי הבית מדי יום.
אחרי שיקנה כל צעצוע שיענין אותו ללא כל חשבון, הוא ישכח לחלוטין את ההבטחה לעשות את המטלות המיותרות, ויקדיש עצמו לרכישה אובססיבית של עוד ועוד צעצועים כל עוד כרטיס האשראי פועל.
גבר יתנהג באותה הצורה: אם את מאפשרת לו לבגוד בך הוא יעשה הכל כדי להשיג כמה שיותר השגים מיניים ולכבוש כמה שיותר נשים בדרך.
אשה לא יכולה לצפות מגבר להתנהגות "פיירית" והגונה. אם היא מאפשרת לו לשכב עם נשים אחרות עליה לדעת בבירור שהגבר לא ישתמש באמצעי מניעה אם הוא לא באמת חייב. בעיקר אם המאהבת מוגנת מפני הריון, ולא חשוב מה הוא יאמר לך או יבטיח. בנוסף, הוא יקיים עם המאהבת יחסי מין אנאליים, ללא קונדום אם היא תסכים וידבק בזיהומים ומחלות מין. מין אורלי הינו מובן מאליו ביחסי בגידה, וכאן אנו מקבלים מחלות מין ועור נוספות.

מרשה לבעלך לבגוד בך? כנראה שאת לא אוהבת אותו
נקודה נוספת בענין זה היא העובדה שכל גבר מצפה שהאישה תקנא לו ולא תהיה מעונינת שיבגוד בה. הוא אינו רוצה שתהיה אישה קנאית ואובססיבית העוקבת אחרי כל צעדיו, אך מעונין שתראי אכפתיות והתחשבות ותציבי לו גבולות לגבי מה מותר ומה אסור בקשר ביניכם. אם את מעבירה מסר שזה בסדר מבחינתך, בן הזוג מסיק שהקשר ביניכם לא רציני, שאת לא אוהבת אותו ושהכל ביניכם זמני.
חובתך מבחינה זוגית להעביר מסר שבגידה לא באה בחשבון, את תקבלי את זה קשה ולא תסלחי לו לעולם. גברים מבינים מסרים ברורים "אם תבגוד בי אני אעשה לך צרות עד הודעה חדשה", “אני אעשה לך בושות בעבודה", “אני אמצא את הזונה שלך ואעשה לה מהומה" וכדומה.
בכל מקרה, אם את מעבירה לגבר שלך מסר שזה בסדר שיבגוד בך ויצא עם נשים אחרות, קחי בחשבון שהוא יקח את זה רחוק יותר ממה שאת חושבת, ואת תלויה כעת בידיים של המאהבת שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *