רומן בעבודה או הטרדה מינית?

מעונין להתחיל עם עובדת שלך? ואולי מאוהב במזכירה או בבוסית? הגבול בין הטרדה מינית ובין נסיון להתחיל עם בחורה עשוי להיות גבול דק ומתעתע. גברים רבים עושים את כל הטעויות בדרך ואחר כך מתפלאים שהם מסתבכים בקשר בעייתי, מתלוננים עליהם במשטרה ואף מואשמים באונס.
אם אתה מנהל שלה קח בחשבון שיש השלכות משמעותיות רבות לכך, וחוקית אסור לך להטריד את הכפופה אליך. חפש אולי מישהי אחרת, למה לסכן את מקום העבודה?
בכל מקרה יש מספר כללים שאסור לך להתעלם מהם:
1.לעולם אל תכפה את עצמך בכוח. לא תצליח לגרום לאשה לרצות אותך בכוח. היא תהיה שלילית יותר ויותר ובסוף יהיו צרות. לא תשיג אותה בדרך זו בשום פנים ואופן.
2.קח בחשבון שהאשה אינה מחשיבה אותך כבן זוג פוטנציאלי. אתה מסווג אצלה כידיד, עמית לעבודה או מכר. מבחינתה אין לך מין מוגדר. אתה גבר אבל אין לה שום מחשבה מינית כלפיך.
3.אל תגע! נגעת-שילמת. אל תנסה לנשק אותה או למזמז אותה בשום אופן. אל תעשה שום פעולה גופנית לפני שניהלת איתה את "השיחה" אם תכפה את עצמך עליה היא תופתע מאוד ועלולה לקחת את זה קשה במיוחד. היא אינה מצפה לזה ממך ועשויה להרגיש נבגדת מבחינת האמון שנתנה בכך.
4.לעולם אל תפעיל סמכות ניהולית, מעמדית או אחרת כדי להשיג את הסכמה. זה נקרא "אונס”.
5.אל תנסה לפתות אותה בכסף או הטבות. זה נקרא "זונה"
6.קח בחשבון שכל הנשים דומות במבנה הגופני שלהן. לכולן יש אותו המנגנון. אל תהיה אובססיבי כלפי מישהי מסוימת רק בגלל שהיא נראית לך זמינה יותר מאחרות. אל תשכנע את עצמך שאתה מאוהב בה ולא יכול בלעדיה. שחרר.
7.תהיה אטרקטיבי: לא חשוב כמה תנסה או מה טיב הקשר ביניכם, אם לא תהיה אטרקטיבי לא יהיה לך סיכוי כלשהי. שמור על טיפוח אישי, התגלח, שים דיאודורנט ואפטר שייב איכותיים, המנע מריח פה לא נעים! לבש בגדים נקיים ומגוהצים, הקפד על נעליים איכותיות, שמור על הרכב שלך נקי אם היא רואה אותו, שמור על רמה אישית גבוהה, דבר בנימוס ובצורה תרבותית.
8.מצא נושאי שיחה משותפים, פילוסופיה דומה, מוזיקה ששניכם אוהבים, מקומות יפים וארועים חשובים.
9.נשים אוהבות גברים חכמים. טפל בזה.
10.למד להקשיב! אל תפטפט ואל תלהג. תן לה לדבר ולמד להקשיב באופן אקטיבי. זרוק מפעם לפעם מילה רלוונטית כדי להראות שאתה מקשיב באמת.
11.אל תרדוף אחריה בצורה בולטת. הדבר מפחית מערכך ועושה אותך זול וזמין.
12.אל תהפוך לחברה שלה. אל תשתף פעולה עם שיחות נפש מעמיקות הדנות בבחורים אחרים.

לפני השיחה (מה לאמר לאישה כדי לקדם את הקשר ביניכם)
1.קח בחשבון שיתכן שהאישה אינה חושבת עליך כעל מועמד פוטנציאלי. לכן שפר את כל התנאים ותהיה אטרקטיבי ככל האפשר, מבחינה חיצונית ופנימית.
2.היה סבלני ותן לה לאהוב ולהעריך אותך כבן אדם.
3.חפש הזדמנות רגועה עם תנאים מתאימים ככל האפשר. אוירה לא מתאימה? אל תעשה כלום.
4.קח בחשבון שכל מילה שתאמר עשויה להיות מוקלטת- ברור את המילים היטב. נסה לחשוב כיצד תסביר את מה שאמרת כעת כאשר ישמיעו את ההקלטה בחברת האישה, מנהל המקום, שוטר או בעלה של האשה.
5.תכנן מראש מה אתה עומד לאמר ואל תצפה להתפתחות דרמטית באותו היום. היה סבלני. אם לא תהיה הענות מיידית מצידה אל תעשה צעד קיצוני שיקלקל את הכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *